Használhatom a Loose Line-t dSMB-hez, vagy szükségem van egy orsóra? #búvárkodás #askmark


Használhatom a Loose Line-t dSMB-hez, vagy szükségem van egy orsóra? #scuba #askmark @BrentHollett
Az #AskMark szabadidős, deco búvár nélkül. Van valami oka annak, hogy 6 méternél több zsinór legyen egy DSMB orsón?
#scubadiving #scubadiver
LINKEK

Legyél rajongó: https://www.scubadivermag.com/join
Felszerelésvásárlás: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear

WEBOLDALAINK

Weboldal: https://www.scubadivermag.com Scuba Diving, Víz alatti fényképezés, Tippek és tanácsok, Scuba Gear Reviews
Weboldal: https://www.divernet.com Scuba News, Víz alatti fényképezés, Tippek és tanácsok, Utazási jelentések
Weboldal: https://www.godivingshow.com Az egyetlen búvárshow az Egyesült Királyságban
Weboldal: https://www.rorkmedia.com Márkáinkon belüli hirdetéshez

KÖVETJEN MEG A SZOCIÁLIS MÉDIAKON

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Scuba.com társult linkje: https://imp.i302817.net/AWm4d7 #scuba #scubadiving #scubadiver Legyél rajongó: https://www.scubadivermag.com/csatlakozzon felszerelésvásárláshoz: https://www.scubadivermag.com /affiliate/dive-gear --------------------------------------------- ---------------------------------------- WEBOLDALAINK Honlapja: https://www.scubadivermag .com ➡️ Búvárkodás, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, búvárfelszerelés-értékelések webhelye: https://www.divernet.com ➡️ Búvárhírek, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, utazási jelentések webhelye: https://www.godivingshow. com ➡️ Az egyetlen búvárshow az Egyesült Királyságban Weboldal: https://www.rorkmedia.com ➡️ Márkáinkon belüli reklámozáshoz ----------------------- -------------------------------------------------- ---------- KÖVESSEN MINKET A SZOCIÁLIS MÉDIA FACEBOOK-ON: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com /scubadivermagazine A https://www.scuba.com és a https://www.mikesdivestore.com oldallal együttműködünk minden szükséges felszerelésért. Fontolja meg a fenti társult link használatát a csatorna támogatásához. 00:00 Bevezetés 00:52 Reklámidő 01:51 Jelzési módszerek 04:07 Alapvető kézi jelzések 09:56 Kézi búvárjelzések 11:09 Kézjelek dolgokra 14:14 Légúti jelzések 16:16 Felszíni kézjelzések

Scuba.com társult link:
https://imp.i302817.net/AWm4d7

#scubadiving #scubadiver

Legyél rajongó: https://www.scubadivermag.com/join
Felszerelésvásárlás: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
WEBOLDALAINK

Weboldal: https://www.scubadivermag.com ➡️ Búvárkodás, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, búvárfelszerelés értékelések
Weboldal: https://www.divernet.com ➡️ Búvárhírek, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, utazási jelentések
Weboldal: https://www.godivingshow.com ➡️ Az egyetlen búvárshow az Egyesült Királyságban
Weboldal: https://www.rorkmedia.com ➡️ Márkáinkon belüli reklámozáshoz
-------------------------------------------------- ---------------------------------
KÖVETJEN MEG A SZOCIÁLIS MÉDIAKON

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

A https://www.scuba.com és a https://www.mikesdivestore.com partnerekkel állunk kapcsolatban az összes szükséges felszerelésért. Fontolja meg a fenti társult link használatát a csatorna támogatásához.
00: 00 Bevezetés
00:52 Ad Time
01:51 Jelzési módszerek
04:07 Alapvető kézjelek
09:56 Búvár szám-kézjelek
11:09 Kézjelek a dolgokért
14:14 Légúti jelzések
16:16 Felszíni kézjelek

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS42MzE1QTJBMEI3NjI4Rjk5

Scuba Essential Hand Signs #scuba #signal

@dekkerlundquist5938 #ASKMARK Hello Mark! Nemrég búvárkodás közben beszéltem egy tapasztalt búvárral, aki ikrekkel merült, de nem volt rajtuk elosztó, azaz minden hengernek volt egy első fokozata primer és SPG-vel. Az egyik hengerben volt a BC alacsony nyomású felfújója. Mik az előnyei és hátrányai a sokrétű összeállításnak a független ikrekkel szemben? #scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------- -------------------------------------------------- ------------------------ WEBOLDALAINK Weboldal: https://www.scubadivermag.com ➡️ Búvárkodás, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, búvárfelszerelés vélemények Weboldal: https://www.divernet.com ➡️ Búvárhírek, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, utazási jelentések Weboldal: https://www.godivingshow.com ➡️ Az egyetlen búvárshow az Egyesült Királyságban Weboldal: https:// www.rorkmedia.com ➡️ Márkáinkon belüli hirdetéshez ---------------------------------------- ---------------------------------------------- Kövessen minket a közösségi média Facebook-on : https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Partnerünk a https://www.scuba.com és a https://www.scubadivermag A ://www.mikesdivestore.com oldalon megtalálja az összes szükséges felszerelést. Fontolja meg a fenti társult link használatát a csatorna támogatásához. 00:00 Bevezetés 00:40 Mi értelme a független ikreknek? 01:06 Válasz

@dekkerlundquist5938
#ASKMARK Hello Mark! Nemrég búvárkodás közben beszéltem egy tapasztalt búvárral, aki ikrekkel merült, de nem volt rajtuk elosztó, azaz minden hengernek volt egy első fokozata primerrel és SPG-vel. Az egyik hengerben volt a BC alacsony nyomású felfújója. Mik az előnyei és hátrányai a sokrétű összeállításnak a független ikrekkel szemben?

#scubadiving #scubadiver
LINKEK

Legyél rajongó: https://www.scubadivermag.com/join
Felszerelésvásárlás: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
WEBOLDALAINK

Weboldal: https://www.scubadivermag.com ➡️ Búvárkodás, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, búvárfelszerelés értékelések
Weboldal: https://www.divernet.com ➡️ Búvárhírek, víz alatti fotózás, tippek és tanácsok, utazási jelentések
Weboldal: https://www.godivingshow.com ➡️ Az egyetlen búvárshow az Egyesült Királyságban
Weboldal: https://www.rorkmedia.com ➡️ Márkáinkon belüli reklámozáshoz
-------------------------------------------------- ---------------------------------
KÖVETJEN MEG A SZOCIÁLIS MÉDIAKON

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

A https://www.scuba.com és a https://www.mikesdivestore.com partnerekkel állunk kapcsolatban az összes szükséges felszerelésért. Fontolja meg a fenti társult link használatát a csatorna támogatásához.
00: 00 Bevezetés
00:40 Mi értelme a független ikreknek?
01:06 Válasz

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS44QjI0MDE3MzFCMUVBQTkx

Mi értelme a független ikreknek? #askmark

Szükségünk van még SPG-kre? #askmark #búvárkodás

TARTSUK A KAPCSOLATOT!

Szerezzen heti összefoglalót a Divernet összes híréről és cikkéről Búvármaszk
Nem spamelünk! Olvassa el Adatvédelem Ha többet akarsz tudni.
Feliratkozás
Értesítés
vendég

24 Hozzászólások
A legtöbb szavazatot kapott
legújabb Legrégebbi
Inline visszajelzések
Az összes hozzászólás megtekintése
HashTagRealName
HashTagRealName
7 hónap

Van egy videó, amit szerintem a DiveTalk áttekintett néhány olyan diákról, akiknek laza vonalvezetésű kis- és középvállalkozásai voltak. Szar show volt. nem igazán működik.
Határozottan mindig használjon orsót, és határozottan 6 méternél nagyobb legyen… Valójában a maximális mélység 1.5-szerese legyen. Azt mondanám, hogy 15 méter lenne a minimum, amit valaha is használnék. Nyilvánvalóan nem kell túlzásokba esnie, és óriási zsinórtekerccsel kell rendelkeznie – a túl sok túl sok.

Feltételezem, hogy a kérdés mögött az igazi motiváció az, hogy egyáltalán nem akarják vinni a felszerelést, mert kényelmetlenül csapkod, és esetleg más dolgokon is akadozik, szóval a lehető legminimálisabbra állítás a kompromisszum? Ha ez a helyzet, csak rendezze el a felszerelését, és szerezzen zsebeket – ideális esetben az öltönyön/fölött, vagy opcionálisan a BCD-n. Nem okoz gondot az Apeks tech rövidnadrágom zsebében tartani a DSMB-t és a 30 m-es tekercset, és alig veszem észre, hogy ott van. Semmilyen felszerelésnek nem szabad ugrálnia.

Fontos egy jó DSMB kiválasztása és a DSMB telepítésére vonatkozó megfelelő képzés. Szeretném megfogadni a műszaki búvárok tanácsát, és azt, hogy mit ajánlanak a DSMB-k és a telepítési módszerek tekintetében.

búvár cro
búvár cro
Válaszolni  HashTagRealName
7 hónap

Láttam azt a videót a DiveTalkon, igazi show, sok búvár és senki sem tudja, hogyan kell telepíteni a DSMB-t, annyira hülye egyszerű, csak nézd meg a tapasztaltabb búvárt, majd ismételd meg, amit csinált, vagy nézz videót a yt-n, mindig merülök, várok legalább 30 métert. orsó és 1.8 m DSMB

Alison Anthony
Alison Anthony
Válaszolni  HashTagRealName
7 hónap

Én is láttam azt a videót – nem tudtam, hogy nevessek vagy sírjak!

PP O2
PP O2
7 hónap

A dSMD minden bizonnyal hasznos készlet lehet, néhány drift merülésnél nélkülözhetetlen, de egy bizonyos fokú tapasztalat és készség szükséges a megfelelő használatához. Minden egyes, amit helyesen telepítve láttam, újabb tízet látok, amely meghibásodott, és a búvárt. mindenható gubancba keverte magát. Az orsó nélküli rövid darabok használata vitathatatlanul sokkal egyszerűbb, de egyben korlátozó is. Azt szeretném látni, hogy több gyakorlatot végeznek, és ha küzdesz a jó lebegés fenntartásáért, akkor ne is törődj vele, először szögezd le.

Fás
Fás
Válaszolni  PP O2
7 hónap

Sok drift merülést végzek olyan területeken, ahol néha nagy a hajóforgalom (Niagara folyó). Mindig kihelyezek egy bóját vagy kkb-t. A legtöbb hajó csak cirkál mellette, és tiszteletben tartja az alábbi búvárokat. Időnként jet-ski-n kapsz néhány anyamunkát, amely a kis- és középvállalkozást egy szlalompálya részeként kezeli. Még halászaim is trollkodtak közelről vadhalért. Az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy megragadjon egy horog.
Emiatt sok helyi búvár nem hajlandó úszót bevetni, amíg készen nem áll a felszínre.

Beacher úr
Beacher úr
Válaszolni  PP O2
7 hónap

Állítólag könnyebb? Nem számol

Fás
Fás
Válaszolni  PP O2
7 hónap

@Úr. Strandoló, ha sodródást végzek, általában viszonylag sekély vízben, általában 15 méternél kevesebben. Ehhez általában a sárkányrepüléshez hasonló lapos felhúzót használunk. Könnyebb megfogni, és nem kell sok zsinór rajta.

PP O2
PP O2
Válaszolni  PP O2
7 hónap

Igen, nekem is volt hasonló tapasztalatom a jachtokkal, amelyek a bóját használták fordulópontként, ami nem működik megfelelően. @ Woody

PP O2
PP O2
Válaszolni  PP O2
7 hónap

Elnézést. @Mr. Beacher

Alison Anthony
Alison Anthony
7 hónap

Véleményem szerint a laza zsinór nemcsak önmaga számára, hanem a körülötte lévő többi búvár számára is veszélyt jelent. Láttam búvárokat laza kötéllel, és ha az nem tekered rájuk, hajlamos megkeresni és belegabalyítani a közelben lévő búvárokat. Az orsó sokkal biztonságosabb, mivel a zsinórt szépen feltekercselve tartja távol a többi berendezéstől. Meggyőződésem, hogy minden búvárnak hordnia kell egy dsmb-t, és minden alkalommal gyakorolnia kell a használatát. A haverommal minden merülés után felküldünk egy demb-et, függetlenül attól, hogy hol vagyunk, ez egy olyan készség, amelyre mindannyiunknak szüksége van.

Robin Moerland
Robin Moerland
Válaszolni  Alison Anthony
6 hónap

Igen, az első „orsóm” egy sárkánynyél volt. Remekül működött. Az alsó végén nehéz egyenáramú kötelet használtam. Körülbelül 750 grammot ad hozzá. És csomózott fogantyút, amely a kesztyűre illeszkedik. De értem, honnan jössz.🤙

James Giroux
James Giroux
7 hónap

#askmark Belső vs külső akkumulátorok fűtött alsóneműhöz???

Scuba Diver Magazin
Scuba Diver Magazin
Válaszolni  James Giroux
7 hónap

Külső. Kissé növeli a szivárgás esélyét külső akkumulátorokkal. De ha egy belső akkumulátor meghibásodik, akkor nem tudom elérni és leválasztani. Ha egy külső akkumulátor meghibásodik, egyszerűen leválaszthatom és folytathatom a merülést. A külső akkumulátorok jobb méret- és csereválasztékot is kínálnak.

James Giroux
James Giroux
Válaszolni  James Giroux
7 hónap

Teljesen egyetértek. Van néhány barátom, akik a „Venture Heat”-hez jártak, és remélem, nem lesz semmi bajuk 😊

Alexandre Correa
Alexandre Correa
7 hónap

#askmark

Szia Mark. Mi a véleményed a Hogarth-i stílus néhány „felszerelési korlátozásáról”? Például: A tartalék lámpákat C cellás akkumulátorral kell működtetni, és nem lehet elektronikus BE/KI gomb, a búvárok ne viseljenek sisakot barlangi búvárkodáskor stb.

Scuba Diver Magazin
Scuba Diver Magazin
Válaszolni  Alexandre Correa
7 hónap

Megértem az extrém búvárkörnyezetek megbízhatóságára és egységességére vonatkozó beállítások mögött meghúzódó érvelést. A szakértő búvárok évek óta gondosan mérlegeltek minden szempontot, hogy a lehető legbiztonságosabb felszerelést és eljárásokat hozhassák létre.

A legtöbb búvár számára, aki nem merül ilyen magas vagy extrém környezetben, ezek jó iránymutatások lehetnek, amelyekre törekedni kell, de én nem követném őket szigorúan. Mindaddig, amíg a felszerelés beállítása működik neked és a haverodnak, és ahol merülsz, addig rendben kell lennie. Természetesen idővel fejleszthetsz bizonyos részeket, de egy szabadidős kékvízi búvár esetében nem aggódnék amiatt, hogy pontosan kövessem őket. Talán felhasználnám őket a jövőbeli döntések meghozatalára, de nem adnék el mindent, és kezdeném újra.

Alexandre Correa
Alexandre Correa
Válaszolni  Alexandre Correa
7 hónap

Köszi Mark! @Scuba Diver Magazin

Beacher úr
Beacher úr
7 hónap

Amikor elolvastam a címet, azonnal elgondolkodtam, vajon a búvár is ragaszt-e borotvapengét a bcd hólyagjára, hogy ne kelljen búvárkésre 🤔

_ion_
_ion_
7 hónap

#askmark Szia Mark, elég új búvár itt. Köszönöm a szuper videókat és podcastokat! Körülbelül 25 naplózott merülésem van különböző helyeken, és a leginkább a navigációval küzdök. Ismerem az iránytű használatának alapjait, de a fejemben ez nem felel meg a búvárhelyen való navigálásnak. Eddig minden merülésem vezetett, és közülük csak körülbelül 3 volt ugyanazon a helyen. Én attól is félek, hogy beugrok a tengerbe és rájövök. Nincs túl sok tó, ahol élek. Van valami tippetek a navigáció megtanulásához? Érdemes megemlíteni, hogy többnyire utazási búvárkodást tervezek, de néhányat helyben is búvárok. Egészséget és sok szeretetet!

PP O2
PP O2
Válaszolni  _ion_
7 hónap

A kék vízben a legtöbb navigáció látás alapján történik, előtte egy jó merülési eligazítást kell tartania, ideális esetben egy térképpel referenciaként, ez a merülési iránytól függ. Ha jobbá akarsz válni egy iránytűvel, vannak tanfolyamok a PADI mentőtanfolyam elvégzésére, amely az egyik legjobb, és iránytűvel végzett munkát is tartalmaz, utána pedig gyakorlat

Scuba Diver Magazin
Scuba Diver Magazin
Válaszolni  _ion_
7 hónap

Kutyasétáltatásokon szoktam gyakorolni. Amikor elhagyom az autót, feljegyzem, hol van észak, vagy hol van a nap az autóhoz képest, és hogy melyik irányba megyek. A séta során gondolja át gondolatban, melyik irányba kell mennie, hogy egyenesen visszamenjen az autóhoz. A tereptárgyak és a környezet ugyanolyan fontosak. Ha kifelé haladva elhalad valami szembetűnő helyen, gondolja át, hogy hol van az autóhoz képest, és merre tart.

Merüléseknél megnézem az iránytűt az elején, és azt, hogy hol van minden kapcsolatban. Ha a part északról délre tart, akkor tudom, hogy ha keletre tartok a parttól távol, akkor a visszajutáshoz csak nyugat felé kell mennem.

lee molnár
lee molnár
7 hónap

Egyetértek a többséggel. Szerezz egy orsót. Nem tiltott költség. Tekintse meg a búvárbeszélgetés reakcióvideóját az orsó hiányának bonyodalmairól.

Robin Moerland
Robin Moerland
6 hónap

#askmark készíthetsz egy fáklya útmutatót. Van egy víz alatti gyertyám (igen, olyan gyenge). Nagyon szeretném, ha lenne valaki, aki segítene ebben. De igen, fáklyavezető. 🤙

Szerkesztés: ha idő engedi, adjon hozzá Li-ion akkumulátorokat.

Scuba Diver Magazin
Scuba Diver Magazin
Válaszolni  Robin Moerland
6 hónap

A fáklyák ma nagyon erősek. A tiszta kék víz éjszakai merülésénél hajlamos vagyok bármihez ragaszkodni 700 lumenig. Bármi, ami világosabb, és csak elvakít. Vészhelyzetben a nagy teljesítményű fáklyák mellett vagyok, de csak akkor, ha alacsonyabb a beállításuk, hogy ne vakítson el mindenkit.

A reflektorok jobbak, mint az általános használatra szánt reflektorok, de a távolsági fény körül valami jó koronával rendelkező lámpát kell készíteni, hogy egy kicsit körbe lásson a távolsági fényszóró.

Az akkumulátor típusát a búvár dönti el. A cserélhető akkumulátorok jót tesznek a hosszú élettartamnak, de pazarlóak is lehetnek. Az újratölthető akkumulátorok kényelmesebbek, de élettartamuk korlátozott…

LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK

24
0
Szeretné a gondolatait, kérjük, kommentálja.x